Ook in deze zomerperiode een uitgave van De Digitale Verbreding.
In dit nummer o.a. een brief van het bestuur van de NVAZ over de omvorming van de bestuurlijke structuur en het bureau van de NVAZ.
Verder een aantal aankondigingen van Conferenties en Symposia. Die zullen nog wel eens worden aangekondigd, maar zoals bekend spreekwoord zegt: "de kracht van reclame is de herhaling".
Een nieuwe rubriek, die ook in de geprinte versie aanwezig was is: "de Column van Huib van den Doel". De heer van den Doel is o.a. voormalig voorzitter van de Federatie Antroposofische Gezondheidszorg en een bekend publicist. Hij is tevens redacteur van dit blad.
Zoals gebruikelijk ook in deze uitgave een nieuw overzicht van het Strategisch Nieuws van de afgelopen periode, gerubriceerd per sector.
Zoals ook in de vorige afleveringen vermeld zijn niet alle fomuleringen over het nieuws diepgaand overwogen. Eventuele tekortkomingen worden in een volgende aflevering gecorrigeerd.
Wilt u reageren dan kan dat via de reactiemogelijkheid onder elk kopje, of door gewoon een mailtje te sturen naar: info@nvaz.nl
dinsdag 28 juli 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten